|
Post by Caroline Schaap on Jan 30, 2018 13:47:38 GMT 1
Over mij:
Naam: Caroline Schaap Niveau: HAVO afgerond, momenteel studerende aan de Haagse Hogeschool (European Studies,HBO). Vakgebied: Engels en Duits Plaats: Katwijk ZH Prijs: 10-15 euro per uur Beschikbaarheid: In overleg
Telefoonnummer: +31611420262 E-Mail: caroline-4-schaap@hotmail.com
Expertise:
Talen hebben altijd behoord tot mijn betere vakken op de HAVO. Met name in grammatica was ik erg sterk. Ik besloot dat ik na de HAVO een internationaal-georienteerde opleiding wilde gaan doen en dit werd European studies. Deze opleiding is volkomen in het Engels, wat heel erg geholpen heeft bij het verder ontwikkelen van mijn lees- en luistervaardigheden in deze taal. Ook moest ik een tweede moderne vreemde taal kiezen en ik heb voor Duits gekozen. Duits volg ik momenteel op B1/2 niveau.
Ik ben vluchtelingen mentor geweest bij het UAF en sinds dit jaar ben ik tutor voor Duits geworden op de Haagse Hogeschool (ik heb hiervoor ook cursussen moeten volgen). Dit smaakte zeker naar meer en heb ik besloten om me bij Bijles Netwerk Katwijk aan te sluiten. Door mijn eerdere ervaring als bijlesdocent heb ik veel geleerd en ik denk dat ik die ervaring en kennis zeker kan gebruiken voor de bijlessen! Samen zullen we uitzoeken welke methode het beste voor jou werkt. Ik ben erg geduldig en zeker niet te beroerd om iets een tweede, derde of 100e keer uit te leggen!
|
|