corne
New Member
|
Post by corne on Feb 5, 2018 15:38:14 GMT 1
Over mij: Naam: Corne Verdoes Niveau: HAVO Diploma, HBO Toegepaste Psychologie Vakgebied: Biologie Plaats: Katwijk Prijs: 10-15 euro Hobby's: surfen, gitaar spelen. Beschikbaarheid: In overleg. Contact gegevens: Telefoonnummer: 06 83843844 Email: cornever@live.nl Stuur mij een mailtje, sms'je, WhatsAppje en ik reageer zo snel mogelijk. Expertise: In mijn vrije tijd ben ik altijd wel bezig in de natuur vanwege mijn liefde voor surfen. Ik geef ook surfles in Katwijk en heb dus ervaring met het lesgeven van jong en oud. Hiernaast ben ik ook een geduldig persoon en probeer te precies te achterhalen wat het is als er iets niet begrepen wordt. Op de middelbare school (Pieter Groen) was biologie een van de vakken die mij vrij makkelijk afgingen. Voor biologie heb ik ook een cursus vier daagse cursus gedaan (t.w.v €500). Door deze cursus heb ik op mijn eindexamen een 7 kunnen behalen. Persoonlijk vind ik deze cursus veel te duur voor wat je er voor kreeg. Ik heb alle aantekeningen bewaard en weet dus precies wat je moet kennen en kunnen om het vak biologie te behalen. Attachments:
|
|